Hella Service Partner: Hét concept voor vrije garagebedrijven!

Het HELLA Service Partner concept is een samenwerking tussen onafhankelijke garages, deelnemende groothandels en HELLA. De samenwerking richt zich op de kernactiviteiten van HELLA: verlichting, elektra, elektronica, thermomanagement, equipment en remdelen.

HELLA is wereldwijd een betrouwbare en professionele toeleverancier voor de automotive markt. Niet alleen groot in thermomanagement, equipment en remmen, maar ook ontwikkelaar en fabrikant van elektronica- en verlichtingsonderdelen. Naast onderdelen en equipment heeft HELLA ook veel kennis in huis. Deze knowhow draagt bij aan het efficiënt en effectief stellen van diagnose en het vervangen van het juiste onderdeel.
Met de kennis en ervaring maken ze de dagelijkse praktijk in de werkplaats sneller, winstgevender en toekomstbestendig. Dat is ook het doel van het HELLA Service Partner concept: samen helpen we de auto sneller op weg.

 

Het Hella Service Partner concept berust op drie pijlers:
1. Technische ondersteuning:
Onbeperkt toegang technische helpdesk
Technische informatie in campagnes / nieuwsbrieven
Technische info avonden
Technische trainingen
Technisch georiënteerde bijeenkomsten
HELLA Tech World

2. Marketing ondersteuning:
Signage
HELLA Service Point portaal
Campagnemateriaal
Commercieel georiënteerde bijeenkomsten
Social media ondersteuning

3. Verbinding:
Exclusieve evenementen
Ervaringen uitwisselen
Kennis delen

 

Wat mogen HELLA Service Partners van HELLA verwachten?

  • Technische ondersteuning die helpt om het werk beter uit te voeren
  • Marketingondersteuning om de klant in de werkplaats te krijgen
  • Zichtbaarheid online en offline
  • Up-to-date productgamma met de bijbehorende knowhow
  • Gebruiksvriendelijke en hoogwaardige equipment om de HELLA onderdelen te monteren
  • Samenbrengen van garages door middel van het organiseren van bijeenkomsten en events
  • Social media ondersteuning
  • Online garage finder

 

Wat verwacht HELLA van HELLA Service Partners?

  • Profilering als HELLA Service Partner
  • Aanschaf startpakket, inclusief HELLA lichtreclame
  • Een Hella Gutmann diagnosetester
  • Moderne garage-uitrusting waarmee professionele APK, service en reparatie kan worden geboden
  • Minimale omzet van € 5.000 HELLA artikelen en/of equipment per kalenderjaar
  • Het voldoen aan alle geldende wettelijke eisen
  • Jaarlijks minimaal één HELLA Service Partner bijeenkomst of event bijwonen
  • Het integreren en werken met de HELLA lijnen te weten: thermomanagement, verlichting, remmen, elektra, elektronica en equipment
  • Een conceptbijdrage van 250,- euro per jaar; deze vervalt voor het jaar erop als de omzet wordt behaald

 

HELLA Tech World
Bekijk ook het online portaal HELLA Tech World met technische informatie voor de werkplaats: praktische tips, handleidingen, trainingen, productnieuws, technische video’s en meer: www.hellatechworld.nl

 

Interesse om aan te sluiten bij het Hella Service Partner Concept?
Neem dan contact op met uw accountmanager voor meer informatie.