Efficiƫntie
Werkaanbod
Techniek en kennis
Snelheid
Consumenten
binden
Kennis
Lagere kosten
Consumenten
werven
Gereedschap
Hogere kwaliteit
Data en Info
Waarin wilt u optimaliseren?
Efficiƫntie
1 Tijdstip start
2 Auto op de brug
3 Diagnose stellen
4 Onderdelen bestellen
5 Levering Fource
6 Onderdeel bij auto zoeken
7 Reparatie
8 Factuur consument
9 Aftersales consument
10 Retouren Fource
11 Facturen Fource
Minimaal
5x
per dag
Bestaande
consumenten binden
consumenten
binden
Vertrouwen
Narrow casting
24/7 Online
bereikbaar
Techniek
Social media
campagnes
APK reminder
Pechhulp
Leenauto
Comerciƫle
training
Garantie
Nieuwe
consumenten werven
Consumenten
werven
Social media
campagnes
Drukwerk en
kranten
Vertrouwen
24/7 Online
bereikbaar
Software
koppelingen
Klant advies
Narrow casting
Online
Leadgenerator
Commerciele
training
Werkaanbod
Techniek en kennis
Diagnose stellen
Telefonisch advies
Hulp op afstand
Scholing
Productkennis
Equipment
& Tools
Software
& pass thru
Reparatie
handleiding
Flatrate
tijden
Efficiƫntie
Future proof
account manager
Future proof
account manager
Future proof
account manager
Future proof
account manager
Logistiek
De start van de dag is bepalend. Wanneer start u de werkplaats op? En vooral, wanneer plaatst u uw bestelling bij Fource? Efficiƫnt bestellen betekent dat u efficiƫnter kan werken. Indien u uw bestelproces kan afstemmen op de logistiek van Fource heeft u altijd uw onderdelen op het tijdstip dat u wenst zodat u direct kunt beginnen met sleutelen. Gezien het aantal routes dat Fource rijdt is er altijd wel een tijdstip dat voor u het meest gunstig is. Ga hierover in gesprek met uw accountmanager om dit optimaal te benutten.
Tijdstip start
<- Terug
Efficiƫntie
Bereken uw voordeel als
u Ć©Ć©n leverancieer heeft
Logistiek
B2B bestel
portaal
Uw klanten melden zich bij u aan, autoās worden door de monteurs de brug op gereden. Nu is het moment van start te gaan. Om te zorgen dat u direct aan de slag kunt is het handig om met uw accountmanager te bekijken wat voor u de meest handige planning is ten opzichte van onze logistiek. U weet wanneer een klant een afspraak bij u heeft, bestel op tijd de onderdelen die u nodig heeft en wij zorgen voor een correcte levering.
Auto op de brug
<- Terug
Efficiƫntie
Automotive
Academy
Equipment
Expert
Moderne autoās zijn rijdende computers. Voordat u aan de slag gaat dient u eerst een diagnose te stellen. Dat kan met een diversiteit aan diagnoseapparaten. Het is belangrijk om te weten welk apparaat bij uw bedrijf past en hoe u er mee om dient te gaan. Wij helpen u daar graag bij.
Diagnose stellen
<- Terug
Efficiƫntie
Bezorgen per kenteken
Bereken uw voordeel als u
per kenteken geleverd krijgt
Retouren
Logistiek
Een nette, tijdige en correcte levering: dat mag u van ons verwachten. Afgestemd op uw logistieke wensen en behoeften. En heeft u onverhoopt toch het verkeerde artikel of een defect onderdeel? Dan kunt u natuurlijk makkelijk zorgen voor een retouropdracht.
Levering Fource
<- Terug
Bereken uw voordeel
als u een GMS gebruikt
Efficiƫntie
Bestel portaal
Garage Management software
Zonder onderdelen kunt u niet aan de slag. Maar u wilt natuurlijk niet dat het zoeken naar het juiste onderdeel te veel tijd in beslag neemt. Fource maakt het u makkelijk door gebruik te maken van onze bestelmogelijkheden waar u natuurlijk ook direct op kenteken kunt zoeken. Een koppeling met uw garagemanagementsysteem is ook mogelijk.
Onderdelen bestellen
<- Terug
Bereken uw voordeel als u
per kenteken geleverd krijgt
Efficiƫntie
Logistiek
Bezorgen per kenteken
Op onze bestelsite kunt u op kenteken zoeken naar de geschikte onderdelen voor de betreffende auto. In overleg kunnen we ervoor zorgen dat de bestelde onderdelen bij u geleverd worden in bakken per kenteken. Handig, want zo ziet u direct welke bak bij welke auto hoort. Daarmee bespaart u een hoop tijd en kunt u efficiƫnt te werk gaan.
Onderdelen bij de auto zoeken
<- Terug
Efficiƫntie
Bestellen
Logistiek
Automotive Academy
Haynes Pro
Equipment
Expert
Toolspecial
Reparatie van autoās zit in uw bloed. Dat is het werk dat u elke dag met veel passie verricht. Fource is er alles aan gelegen om u daarbij zo goed mogelijk van dienst te zijn. Met een duidelijk bestelproces, uitgekiende logistiek, de juiste trainingen, hoge kwaliteit equipment en tools en toegang tot relevante voertuigdata kunt u elke auto servicen.
Reparatie
<- Terug
Bereken uw voordeel
als u een GMS gebruikt
Efficiƫntie
GMS
carsystems
Bedrijfsanalyse
WESP
Administratie is niet altijd het meest favoriete onderwerp van een garage. Maar wel essentieel voor uw bestaan. Fource biedt diverse oplossingen aan om uw administratie een stuk makkelijker te maken, zodat u meer tijd over heeft om te doen waar u goed in bent: het mobiel houden van de klant.
Factuur consument
<- Terug
Efficiƫntie
Bereken uw voordeel
als u een GMS gebruikt
GMS Carsystems
Commerciele
trainingen / opleiding
Een klant binnen halen is Ć©Ć©n, een klant behouden is twee. Een tevreden klant is een klant die terug komt, dus zorg ervoor dat u hem de juiste aandacht schenkt. Voor een deel kan u dat administratief inrichten (reminders sturen voor de APK, klanttevredenheidsonderzoek achteraf, op de hoogte houden van nieuwtjes, kortingsacties aanbieden etc.). Ook is het aan te leren door uw baliepersoneel goed te trainen om klantvriendelijkheid en de gave om duidelijk uitleg te geven naar de klant toe over de gedane werkzaamheden.
Aftersales consument
<- Terug
Efficiƫntie
Bereken uw voordeel als
u Ć©Ć©n leverancier heeft
Bestel portaal
Retouren
Een retour kan altijd voor komen. Dan wilt u wel dat dit zo makkelijk en snel mogelijk afgehandeld wordt. Wij zorgen voor een duidelijk proces zodat u weet waar u aan toe bent. Vraag ernaar bij uw accountmanager.
Retouren Fource
<- Terug
Efficiƫntie
Bereken uw voordeel als
u Ć©Ć©n leverancieer heeft
Bereken uw voordeel
als u een GMS gebruikt
Bestel portaal
GMS Carsystems
Future Proof
Accountmanager
Helderheid! Dat is wat u van ons mag verwachten. Geen verrassingen achteraf maar duidelijke afspraken die overeenkomen met onze factuur. U kunt deze altijd terug vinden in uw account op de bestelsite of u koppelt het aan uw garagemanagementsysteem. En toch nog vragen of onduidelijkheden? Uw accountmanager beantwoordt ze graag.
Facturen Fource
<- Terug
Consumenten binden
i Garage
GRIP Expert
MPM Oliespecialist
Mijngarage
Duidelijke afspraken naar uw klant toe. Gegarandeerde prijsopgaven voor reparaties, pechhulp en aantoonbare expertise en specialismes. Wij helpen u graag dit vertrouwen uit te stralen met onze uitgebreide dienstverlening.
Vertrouwen
<- Terug
Werkaanbod
Consumenten binden
Marketing Support
Benut de mogelijkheden van uw wachtruimte of balieruimte optimaal door het gebruik van narrow casting. Een systeem waarbij u uw klanten kunt boeien, informeren of alert maken. Fource helpt u graag bij het opzetten van een narrow casting systeem en zorgt voor relevante content.
Narrow Casting
<- Terug
Werkaanbod
Consumenten binden
Marketing Support
Bandenwebshop
i Garage
Mijngarage.nl
Uw klanten werken vaak ook en zijn niet altijd in staat binnen uw openingstijden bij langs te komen. U kunt ze toch vaak al op pad helpen door gebruik te maken van diverse online services. Denk aan de integratie van een bandenwebshop op uw site of de mogelijkheid voor de klant om direct via Mijngarage een afspraak bij u in te plannen.
24/7 online bereikbaar
<- Terug
Werkaanbod
Consumenten binden
Techniek verandert, dus u verandert mee. De auto van nu is niet de auto van 10 jaar geleden. Op de hoogte zijn en blijven van nieuwe ontwikkelingen maken u een betrouwbaar adres voor uw veeleisende klant. Blijf bij en zorg ervoor dat u nu en in de toekomst de auto van uw klant kunt blijven onderhouden. Goede training is hierbij essentieel, maar ook de beschikbaarheid van de juiste data, toegang tot een hotline of aansluiting bij een concept om uw expertise te onderstrepen.
Techniek
<- Terug
Automotive
Academy
Auto
de Baas
Bosch
Tech hotline
Equipment
Expert
Hayens
Pro
Turbo
Partner
Gates
Techpartner
Brembo
Expert Next
Brembo
Expert Pro
Hella Service
Partner
GRIP Expert
Bosch Brake Specialist
Werkaanbod
Consumenten binden
Diverse concepten, al dan niet gelinkt aan een leverancier, zijn er op gericht u specifieker te trainen of te informeren over bepaalde onderdelen en reparaties. Meer kennis en kunde, betekent een grotere kans van slagen bij een reparatie. Uw benefit? Vaak krijgt u extra garantie op bepaalde onderdelen. Dat is goed voor u en een mooie USP naar uw klant.
Garantie
<- Terug
Turbo
Partner 2.0
GRIP Expert
Gates
Techpartner
Brembo
Expert Next
Brembo Expert Pro
Werkaanbod
Consumenten binden
De tijd dat u de klant alleen bereikt met papieren folders en mond-tot-mond reclame ligt al lang en breed achter ons. De juiste media mix is belangrijk. EĆ©n onderdeel hiervan is social media. Facebook, Instagram, Twitter, Youtube. Wie gebruikt het niet? In de basis laagdrempelig en beheersbaar qua kosten. Maar het kost wel tijd. Heeft u de tijd en expertise niet zelf in huis? Dan helpen wij u graag op weg.
Social media campagnes
<- Terug
Marketing Support
Werkaanbod
Consumenten binden
Dat uw monteurs op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen begrijpen de meeste garagisten wel. Maar u heeft mogelijk meer personeel rond lopen. De baliemedewerker, de verkoopadviseur, de persoon die garanties behandelt. Zorg dat ook zij richting de consument hun mannetje staan en weten op welke wijze de klanttevredenheid hoog wordt en blijft. Commerciƫle trainingen bieden alle tips en tricks die uw personeel nodig heeft.
Commerciƫle training
<- Terug
Automotive Academy
Werkaanbod
Consumenten binden
Uw klant wil een auto hebben die van A naar B rijdt. Hij vertrouwt op u tijdens de periodieke onderhoudsbeurten, reparaties en de terugkerende APK. Voor dat laatste onderdeel kunt u hem een stap voor zijn: stuur een APK reminder. Uw klant blij want die heeft een kleinere kans om de APK te vergeten en u blij omdat hij waarschijnlijk de APK bij u zal uitvoeren. En dat biedt natuurlijk mogelijkheden tot koppelverkoop van een onderhoudsbeurt of bepaalde check. Reminders sturen zijn makkelijk indien u beschikt over de juiste tools.
APK reminder
<- Terug
GMS Carsystems
i-Garage
Werkaanbod
Consumenten binden
Het kan iedereen overkomen: pech onderweg. Vervelend. Zeker als uw klant geen beschikking heeft tot een pechservice. Gelukkig zijn er mogelijkheden waarbij u dit kunt aanbieden. Als extra dienstverlening naar uw klant toe.
Pechhulp
<- Terug
Garage Formules
Werkaanbod
Consumenten binden
Uw klant is vaak afhankelijk van zijn auto voor vervoer van A naar B. Te lang zonder vervoer kan vervelend zijn. Hoe mooi is het dat u dan een leenauto kunt aanbieden? Hiermee biedt u een mooie extra service aan.
Leenauto
<- Terug
MPM Leenauto
Werkaanbod
Consumenten binden
Promotiemateriaal en huis aan huis uitgaven kunnen helpen op het netvlies te komen van de (nieuwe) klant. Maar vaak is dit tijdrovend en kostbaar werk. U kunt meeliften op enkele van onze uitgaven zodat u toch relatief eenvoudig een groot bereik weet te creƫren.
Drukwerk en kranten
<- Terug
Autobandenpartner
Uw eigen bandenkrant
Werkaanbod
Consumenten binden
Bereken uw voordeel
als u een GMS gebruikt
Promotiemateriaal en huis aan huis uitgaven kunnen helpen op het netvlies te komen van de (nieuwe) klant. Maar vaak is dit tijdrovend en kostbaar werk. U kunt meeliften op enkele van onze uitgaven zodat u toch relatief eenvoudig een groot bereik weet te creƫren.
Software koppelingen
<- Terug
GMS Carsystems
Werkaanbod
Consumenten binden
Nieuwe klanten werven kost tijd. Door zichtbaarheid in de regio, goede service te verlenen en positieve reacties te krijgen op uw werk komt u al een heel eind. Maar wist u dat er ook mogelijkheden zijn tot online leadgeneratie? Door aansluiting bij de juiste tools zorgt u ook online voor een grotere kans gevonden te worden Ć©n nieuwe klanten in uw werkplaats te krijgen.
Online leadgenerator
<- Terug
GRIP Expert
i-Garage
Mijngarage.nl
Werkaanbod
Consumenten binden
Een goed advies is het halve werk. Als u de klant het vertrouwen geeft dat u weet waarover u praat, dan zal dat zeker helpen in de klanttevredenheid. Een goed advies komt tot stand door het vertrouwen dat de klant heeft in uw garage, de uitingen die hij ziet en de manier waarop u hem te woord staat. Aansluiting bij een garageformule kan helpen aan al deze facetten te voldoen.
Klant advies
<- Terug
Garageformules
Werkaanbod
U kent het vast wel. Alles geprobeerd: de handleiding gevolgd, de voertuigdata erbij gepakt, een collega gevraagd en nog een teruggedacht aan de trainingen die u gevolgd heeft. En dan toch kan het gebeuren dat u een storing of probleem niet opgelost krijgt. Gelukkig kunt u dan vaak leunen op telefonisch advies. Bijvoorbeeld vanuit de Automotive Academy of het concept of programma waar u bij aangesloten bent.
Telefonisch advies
<- Terug
Automotive
Academy
MPM
Oliespecialist
Hella
Servicepartner
Bosch
Tech Hotline
Turbopartner 2.0
Techniek en kennis
Moderne technieken zorgen er tegenwoordig voor dat hulp op afstand kan worden geboden. Een expert kan op een scherm meekijken met wat u doet en u assisteren bij een complex probleem. Zo kunt u daarna direct weer door.
Hulp op afstand
<- Terug
Remote Diagnostics
Automotive Academy
Techniek en kennis
Goede scholing is belangrijk om op de hoogte te blijven van alle technologische ontwikkelingen. Automotive Academy biedt de mogelijkheid om op alle niveaus trainingen te volgen. Zowel uitgebreide opleidingsplannen als praktisch ingestoken workshops. En niet alleen technisch, maar ook commercieel.
Scholing
<- Terug
Automotive Academy
Techniek en kennis
De juiste productkennis is essentieel bij het adviseren van uw klant. Immers, als u weet wat u gebruikt en hoe te gebruiken, dan kunt u ook uw klant van de juiste informatie voorzien. Kennis kunt opdoen door u te verdiepen in de merken die u gebruikt, mee te doen met webinars of tijdens specifieke productavonden.
Productkennis
<- Terug
Merken
Webinars Productavonden
Techniek en kennis
De juiste productkennis is essentieel bij het adviseren van uw klant. Immers, als u weet wat u gebruikt en hoe te gebruiken, dan kunt u ook uw klant van de juiste informatie voorzien. Kennis kunt opdoen door u te verdiepen in de merken die u gebruikt, mee te doen met webinars of tijdens specifieke productavonden.
Equipment & Tools
<- Terug
Werkplaats Equipment expert
Toolspecial
Timing Tools
Leen
Gereedschap
Techniek en kennis
Software en Pass Thru zijn tegenwoordig onlosmakelijk verbonden met de auto. Voor de traditionele monteur wellicht nog wel eens spannend, maar met de juiste hulp en training niets om bang voor te zijn. Sterker nog, als u het onder de knie heeft levert het u alleen maar voordeel op. Immers bent u dan in staat om een nog completere dienstverlening aan te bieden.
Software & Pass Thru
<- Terug
Automotive
Academy
Auto de Baas
Pass Thru
Techniek en kennis
Elk probleem kent een oplossing. Maar die moet u dan wel weten. Uw ervaring speelt hierin een belangrijke rol, maar toch kan het voor komen dat u er een handleiding op na moet slaan. Niet direct bij de hand? Geen probleem. Met de juiste tools heeft u altijd toegang tot de meest actuele voertuigdata.
Reparatie handleiding
<- Terug
Haynes Pro
GMS Carsystems
Techniek en kennis
Flatrate tijden (ook wel normtijden) van de fabrikant zijn belangrijk om duidelijke offertes en facturen te kunnen maken. Met de juiste tools is deze informatie altijd voorhanden.
Flatrate tijden
<- Terug
Haynes Pro
GMS Carsystems
Techniek en kennis
Een vervelend of zelfs gevaarlijk probleem bij een voertuig? Voordat u zomaar onderdelen gaat vervangen voert u natuurlijk een voertuig diagnose uit. Na de diagnose weet u echt waar het aan ligt en bespaart uzelf veel onnodige kosten en tijd. Zo voert u de juiste reparatie uit en helpt u uw klant weer veilig op weg.
Diagnose stellen
<- Terug
Automotive Academy
Bosch KTS
Werkplaats
Equipment Expert
Techniek en kennis
Volgende ->
<- Terug
Start ^
Terug naar Fource Home