Samen staan we sterk

De Coronacrisis is van grote invloed op het dagelijks leven. Op menselijk vlak en bedrijfseconomisch vlak is de impact groot. Zo ook bij u, als eigenaar of medewerker van een autobedrijf. Wij begrijpen dat u met vragen zit. Omdat Fource uw partner is, nu en in de toekomst, hebben we “Samen staan we sterk” opgericht. Hiermee willen we onze onvoorwaardelijke steun aan het autobedrijf verder laten gelden en geven we antwoorden waar u verder mee komt.
Samen staan we sterk. U mag rekenen op onze hulp want alleen samen kunnen we Nederland mobiel houden.
We raden u aan de actuele informatie van de overheid, brancheorganisaties en vakmedia goed in de gaten te houden zodat u altijd op de hoogte bent. Bij vragen of opmerkingen kunt u natuurlijk ook altijd terecht bij uw accountmanager.

Bekijk onderstaande instanties om op de hoogte te blijven van relevante informatie rondom het Corona virus

Werkplaatsafspraak: waar moet u op letten?

Als u klanten over de vloer krijgt, spreekt het voor zich dat u de RIVM richtlijnen in acht neemt. Om het u wat makkelijker te maken, hebben wij een checklist voor u opgesteld. Voor de veiligheid van u en van uw klant. Desgewenst kunt u (een deel van) de checklist achterlaten in de auto van de klant zodat hij weet welke regels u in acht heeft genomen. Dat geeft iedereen een goed gevoel!

Marketing tips & adviezen

Om uw klant tijdens deze periode duidelijk te informeren kunt u gebruik maken van onderstaande voorbeelden.
Kopieer en plak de tekst uit onderstaande voorbeelden op uw website of Social Media kanalen:

  • Wij zijn open
  • Contactloos onderhoud
  • Haal & breng service

Thema: Wij zijn geopend
Bekijk hier een voorbeeld van de Social Media post >

Titel: Wij zijn geopend

Plaats onderstaande tekst bij uw social media bericht:
Via deze weg willen wij u laten weten dat onze [werkplaats/bedrijf] geopend is en dat uw auto van harte welkom is voor onderhoud, APK of reparatie ??.

Door de maatregelen die wij getroffen hebben kunnen wij u verantwoord van dienst zijn. Wel het vriendelijke verzoek alvorens u ons bezoekt telefonisch contact op te nemen.

Wij wensen iedereen veel sterkte en gezondheid toe?.

Advies:
Het gebruik van een gepaste persoonlijke foto maakt het bericht persoonlijker en krachtiger. Indien u geen eigen afbeelding heeft, download dan onderstaande afbeelding.
Download de afbeelding >

Thema: Contactloos onderhoud
Bekijk hier een voorbeeld van de Social Media post >

Titel: Contactloos onderhoud

Plaats onderstaande tekst bij uw bericht:
In het tijdperk van contactloos betalen, introduceren wij: contactloos onderhoud met persoonlijk contact?.

Via deze weg willen wij u laten weten dat onze [werkplaats/bedrijf] geopend is en dat uw auto van harte welkom is voor onderhoud, APK of reparatie ??.

Door de maatregelingen die wij getroffen hebben kunnen wij u verantwoord van dienst zijn. Wel het vriendelijke verzoek alvorens u ons bezoekt telefonisch contact op te nemen.

Wij wensen iedereen veel sterkte en gezondheid toe?!

Afbeelding:
Het gebruik van een gepaste persoonlijke foto maakt het bericht persoonlijker en krachtiger. Indien u geen eigen afbeelding heeft, download dan onderstaande afbeelding.
Download de afbeelding >

Thema: Gratis haal- & brengservice
Bekijk hier een voorbeeld van de Social Media post >

Titel: Gratis haal- & brengservice

Plaats onderstaande tekst bij uw bericht:
Auto brengen spannend? Geen probleem!
Wij komen uw auto contactloos ophalen en terug brengen voor onderhoud, APK of reparatie.

Door de maatregelingen die wij getroffen hebben kunnen wij u deze service verantwoord aanbieden.
Meer weten? U kunt ons bereiken op: [telefoonnummer].

Wij wensen iedereen veel sterkte en gezondheid toe?.

Afbeelding:
Het gebruik van een gepaste persoonlijke foto maakt het bericht persoonlijker en krachtiger. Indien u geen eigen afbeelding heeft, download dan onderstaande afbeelding.
Download de afbeelding >