Transformeer uw showroom, werkplaats of receptie!

Het kopen of het laten repareren van een auto kan stressvol zijn. Met de narrowcasting televisies kunt u uw klanten een fijne beleving laten ervaren en ervoor zorgen dat ze terug willen komen. Tijdens het wachten kunt u met de narrowcasting de klanten attenderen op nieuwe acties, handige onderhoudstips, uw occasions, dagelijks nieuws en het weer. Maak het zo aangenaam mogelijk voor uw klanten.

Via het onderstaande formulier kunt u zich aanmelden voor de narrowcasting.

Wetende dat:

  • De Bosch Car Service garage wenst deel te nemen aan Bosch TV, gefaciliteerd door Fource B.V.
  • Bosch TV een zogenaamd ‘’Narrow Casting Systeem’’ is, waarbij het autobedrijf via een 49- inch flatscreen monitor informatie, reclamespots en infotainment toont aan klanten in de ontvangst-, en/ of wachtruimte van de garagewerkplaats.
  • De Bosch TV hardware, bestaande uit een 49-inch monitor en een bijbehorende decoder huurt, voor een periode van 36 maanden.
  • De Bosch Car Service garage verantwoordelijk is voor beschadiging en diefstal van de hardware en zich hiervoor dient te verzekeren via zijn eigen verzekeringsmaatschappij.
  • De Bosch Car Service garage dient te zorgen voor een internetverbinding en een stroomvoorziening binnen 1,5 meter van de locatie van het scherm. Beide dienen 7 dagen per week en 24 uur per dag beschikbaar te zijn.
  • De Bosch Car Service garage dient deelnemer te zijn van het BCS marketing+ programma die vanuit Fource Automotive wordt gefaciliteerd.

 

Maken de garage en de grossier de volgende afspraken:

  1. De Bosch Car Service garage dient deelnemer te zijn van het BCS marketing+ programma die vanuit Fource Automotive wordt gefaciliteerd.
  2. Bosch TV (t.w.v. € 35,- p.m.) wordt kosteloos toegevoegd aan het marketing+ programma.
  3. De looptijd van de overeenkomst bedraagt 36 maanden.
  4. Indien de Bosch Car Service garage stopt met het BCS marketing+ programma brengen wij de resterende looptijd per kwartaal in rekening.
  5. De Bosch Car Service garage mag het scherm niet voor andere doeleinden gebruiken dan voor Bosch TV.
  6. De Bosch Car Service garage mag het scherm niet aan- of uitzetten. Dit gebeurt geautomatiseerd aan de hand van de door hemzelf ingevoerde openingstijden.
  7. Indien er zich problemen voordoen met hardware, dan dient de Bosch Car Service garage contact op te nemen met de helpdesk van Mood Media, welke bereikbaar is via T 036-7470700 of via E ticket_nl@moodmedia.com. Zij zorgen voor een oplossing binnen 72 uur.

 

Met het invullen en insturen van onderstaand formulier gaat u akkoord met bovenstaande voorwaarden.

    Ik ga akkoord met deprivacy voorwaarden *